Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Hvordan kan jeg blive leverandør til kommunen?

Det spørgsmål møder vi ofte i Næstved Erhverv. Du vil derfor nu som erhvervsdrivende have mulighed for at booke individuelle rådgivningsmøder om det, at blive leverandør til kommunen, hvis du har spørgsmål derom. Første mulighed for vejledning er torsdag den 6. november i tidrummet 14.00 - 17.00.

Næstved Erhverv har indledt et samarbejde med Team Indkøb og Flådestyring i kommunen for at give de lokale virksomheder bedre information om, hvordan man som virksomhed bedst kan stille sig til rådighed som leverandør til kommunen. Du vil som erhvervsdrivende, derfor nu have mulighed for at booke individuelle rådgivningsmøder med udbud- og indkøbskonsulent Brian Jørgensen fra Næstved Kommune.

Brian vil have vejledningstider i mødelokale 2 i Næstved Erhvervshus på de nedenstående datoer. Du skal tilmelde dig på forhånd:

  • Torsdag den 6. november 2025 kl. 14.00 - 17.00
  • Torsdag den 26. februar 2026 kl. 14.00 - 17.00 
  • Torsdag den 9. april 2026 kl. 14.00 - 17.00
  • Torsdag den 4. juni 2026 kl. 14.00 - 17.00
  • Torsdag den 27. august 2026 kl. 14.00 - 17.00
  • Torsdag den 19. november 2026 kl. 14.00 - 17.00

Du kan tilmelde dig en hver af de angivne datoer via tilmeldingslinket.

INFO

Tidspunkt

Torsdag den 6. november kl. 14.00 - 17.00

Sted

Næstved Erhvervshus
Farimagsvej 65, 4700 Næstved

Pris

Gratis, men du skal tilmelde dig på forhånd

Besvær med at finde den rigtige person i kommunen?

Kontakt Vivi Johansen for hjælp!

Mere information...

Bliv inspireret - lyt til erhvervspodcasten LEVEBRØD

Din indgang til kommunen

Få hjælp til at arbejde med ESG & bæredygtighed

Få hjælp til rekruttering